.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كمك به توسعه اشتغالزايي در خراسان شمالي

استاندار خراسان شمالي تاكيد كرد: بايد ضمن حفظ اشتغال به توسعه اشتغالزايي در اين استان كمك كرد.

ابوطالب شفقت در كارگروه اشتغال و سرمايه‌گذاري خراسان شمالي اظهار داشت: براي اشتغالزايي و ايجاد فرصت‌هاي شغلي همه دستگاه‌ها مي‌بايست به يكديگر كمك كنند و در آموزه‌هاي ديني نيز به مشاركت بخش‌هاي مختلف سفارش شده است.
وي افزود: اگر نهايتاً به 18 هزار اشتغالي كه سهم خراسان شمالي در سال جاري است، تحقق يابد، نشان دهنده فعاليت خوب دستگاه‌ها بوده و يقينا قابل تشويق هستند.
شفقت تصريح كرد: بانك‌ها نيز بايد مشخص كنند كه براي حفظ اشتغال چه ميزان فعاليت داشته و تسهيلات پرداخت كرده‌اند.
وي با بيان اينكه بانك‌ها براي ايجاد صنايع جديد اقدامات خود را به كارگروه اشتغال و سرمايه گذاري استان منعكس كنند، اظهار داشت: هيچ كس مستقل نيست اما هر يك از دستگاه‌ها در حوزه اشتغالزايي كاركرد خودش را دارد.
استاندار خراسان شمالي در ادامه مهمترين اولويت در اشتغالزايي را بحث بيمه عنوان كرد و گفت: اصل بر اين است كه فعاليت‌هاي انجام شده در اين حوزه سبب رونق كسب و كار در استان شود.
وي با تاكيد بر اينكه بايد به سمت اشتغال پايدار رفت، افزود: فرصت‌هاي شغلي ايجاد شده با حمايت دستگاه‌ها حفظ شود.
شفقت، توسعه سرمايه گذاري در خراسان شمالي را سبب اشتغالزايي در اين بخش عنوان كرد و گفت: حمايت از سرمايه‌گذاري در بخش‌هاي مختلف از جمله كشاورزي و صنايع تبديلي به عنوان قابليت‌هاي بخش كشاورزي استان مي‌تواند به عنوان يك اولويت در دستور كار دستگاه‌هاي استان قرار بگيرد.
وي با بيان اينكه تمام دستگاه‌ها بايد اشتغال محور باشند، اظهار داشت: بخش عمده‌اي از كاركرد دستگاه‌ها در حوزه ايجاد اشتغال ارزشيابي مي‌شود.
رئيس سازمان كار و امور اجتماعي خراسان شمالي هم در اين نشست با اشاره به اينكه سهم خراسان شمالي در اشتغالزايي امسال 10 هزار و 800 بود، گفت: با ابتكاري كه استانداري در زمينه ايجاد فرصت‌هاي شغلي داشت، اين تعداد به ايجاد بيش از 18 هزار شغل جديد افزايش يافت.
قهرمان طاهري اظهار داشت: از اين ميزان سهم اشتغالزايي تاكنون 6 هزار و 139 شغل با مشاركت دستگاه‌هاي مختلف اجرايي خراسان شمالي تحقق يافته است.
وي با اشاره به ظرفيت بخش كشاورزي در توسعه اشتغالزايي استان، خواستار مشاركت تمام دستگاه‌ها براي استفاده از اين قابليت شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.